duminică, 2 august 2009

Interviu formatori consilieri ARACIP (2)

Pentru că m-am născut, trăiesc şi muncesc în România, m-am obişnuit să creez scenarii bazate pe suspiciune pentru majoritatea situaţiilor în care intru în relaţie cu autoritatea românească.

Interviul despre care vorbesc nu a fost scutit, mai ales că pe forumurile de profil (edu.ro, didactic.ro) discuţiile erau convergente, în majoritate forumiştii îşi exprimau neîncrederea.

Am participat la interviu şi am spus că totul a fost o.k. : modul în care am fost trataţi, atmosfera pe care cei de la Educaţia 2000+ au creat-o, modul în care s-a desfăşurat interviul... totul.

Acum pot vorbi şi despre rezultate şi nu e vorba despre subiectivitate: m-am regăsit pe lista acceptaţilor (prima pe listă !), am primit şi invitaţia la curs.

Mărturisesc, m-au lăsat cu gura căscată şi, zău, că e de bine !

2 comentarii:

  1. Felicitari pentru rezultatul excelent! Iata ca mai sunt si oameni care stiu si vor sa-si faca datoria. Mai putem avea sperante ca lucrurile se pot indrepta si la noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Mulțumesc pentru gândurile bune și pentru optimismul împărtășit !
    Succesul este cu atât mai mare, cu cât vine după simulacrul de "interviu" pe care l-am susținut în aceeași săptămână la Colegiul Psihologilor.
    Diferențele sunt evidente, deci... tot respectul pentru profesionalismul celor de la Centrul Educația 2000+ !
    P.S. Pentru cei de la Copsi, comisia de psihologie educațională, aș avea una de la stadion (dar nu o scriu aici, prietenii știu de ce !).

    RăspundețiȘtergere