duminică, 12 decembrie 2010

Veşti bune de la ARACIP

Încep evaluările externe.
Dar nu aceasta este vestea bună. Vestea bună este că, în vederea pregătirii şcolilor pentru acest tip de evaluare, se vor desfăşura mai multe tipuri de activităţi:
- mai întâi, va apărea un manual de evaluare internă, însoţit de o aplicaţie informatică, aplicaţie ce va uşura extrem de mult munca membrilor CEAC
- apoi, coordonatorii CEAC din şcoli vor urma nişte cursuri de formare (probabil prin ianuarie-februarie anul viitor)
- şcolile care sunt cuprinse în proiect, vor beneficia şi de consiliere
- standardele de acreditare şi cele de referinţă vor fi detaliate şi adaptate fiecărui nivel de învăţământ în "standarde specifice", astfel că evaluarea se va face nuanţat
- şi nu în ultimul rând, o altă veste bună este că şcolile despre care am vorbit mai sus nu vor plăti pentru formare-consiliere-evaluare.
Se mai fac şi lucruri bune pentru îmbunătăţirea calităţii!

5 comentarii:

  1. Asa da! Ma bucur ca mai vin si astfel de vesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Aracipul de care tot vorbiti e o chestie fara cap si fara coada, care da impresia ca munceste ca sa nu fie desfiintat. Sigur nu o mai duce mult.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cunosc şi eu persoane (importante, nu spui cine!) care trag de mult timp clopotele ARACIP-ului. În ciuda lor, sau pentru noi cei care nu ne temem de calitate, ARACIP mişcă nişte lucruri. Şi se pare că o face bine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu am stiut sa-mi creez un cont dar cu ajutorul orelor de consiliere am invatat.

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu acum stiu sa imi creez un cont datorita lui domnisoara

    RăspundețiȘtergere