luni, 30 aprilie 2012

Mulțumirea pentru lucrul bine făcut

În anul școlar trecut, am avut ocazia să fiu formator în domeniul calității educației, angajat de ARACIP. În această calitate, am susținut un curs de formare în care grupul țintă a fost alcătuit din membrii CEAC, ai Consiliului de Administrație și directori ai școlilor.
Se pare că am format o echipă bună împreună cu colega mea, Daniela Barbu, deoarece am primit de la o participantă la curs un e-mail cu următorul mesaj:
"Am trecut cu bine evaluarea de la aracip.
Va multumesc foarte mult pentru  informatiile primite la curs, acum mi-au fost de un real folos.
Cu stimă,
Ciobanu Elena Monica
Grădinita 1 Târgoviste"
Ce  poate fi mai frumos decât mulțumirea pentru lucrul bine făcut? Mulțumirea personală, căreia i se adaugă ca o confirmare, mulțumirea beneficiarilor!

9 comentarii:

  1. Felicitari si tie si doamnei care a stiut sa spuna multumesc! In zilele de azi, putini sunt cei care mai recunosc ca au primit o mana de ajutor.

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari ! Cei care au facut cursuri utile sunt fericiti. Daca ar fi mereu asa, inclusiv calitatea educatiei ar avea de castigat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Stii ca tii cursuri de calitate, era normal sa fie asa. Felicitari doamnei care nu a uitat sa multumeasca!

    RăspundețiȘtergere
  4. am o problema de clasa a4 daca ma puteti ajuta , va rog

    RăspundețiȘtergere
  5. pe o suprafata forestiera se vor planta cu 3500 mai multi brazi decat stejari. dupa ce se planteaza 17000 de brazi,nr. de puieti de brad ramasi de plantat este de 4 ori mai mic decat nr. de stejari.ce nr.de puieti din fiecare fel se planteaza?

    RăspundețiȘtergere
  6. unde as putea vedea raspunsul , multumesc mult

    RăspundețiȘtergere
  7. Probabil la postarea dedicata problemelor de matematica!!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Cum a fost la interviu? Complicata proba practica?

    RăspundețiȘtergere